GYIK

Összecsukható tartalom

Hogyan tudok rendelést leadni a webshopon keresztül?

Rendelést leadni egyszerű! Böngéssz  termékeink között, tedd a kívánt termékeket a kosaradba, majd kövesd a pénztár folyamatát, ahol megadhatod szállítási és fizetési adataid.

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Webshopunk különböző fizetési módokat fogad el, beleértve a bankkártyás és utánvétes fizetést.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

GLS és MPL házhozszállítás és csomagpontok között választhatsz. A rendelések átlagosan 3-4 napon belül érkeznek.

Milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre?

Többféle szállítási lehetőséget kínálunk, beleértve a házhozszállítást, és a csomagpontra való szállítást is. Ha csomagpontra kéred 1190 Ft-ért szállítjuk ki, házhozszállítás esetén pedig 1990 Ft-os díjat számolunk fel.

Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?

Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket, amennyiben az eredeti, bontatlan állapotban van. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldési folyamat megkezdéséhez. Az ÁSZF-ben részletes információkat találsz a visszaküldéssel kapcsolatban.

Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat elérhető e-mailben a hello@nutrinature.hu címen, vagy telefonon a +36 70 6623201 számon hétfőtől péntekig munkaidőben.

Hogyan tudom a korábbi Nutri Nature oldalon létrehozott fiókomat aktiválni?

Ha a korábbi Nutri Nature oldalon volt fiókod, ne aggódj, nem veszett el! Arra az e-mail címre, amivel korábban regisztráltál, küldtünk egy e-mailt, amiben a linkre kattintva be tudsz állítani magadnak egy új jelszót. 

Biztonságosak a termékek?

Igen, termékeink szigorú minőségellenőrzésen esnek át, és megfelelnek minden vonatkozó biztonsági és egészségügyi előírásnak.

Tudnak segíteni a megfelelő vitamin kiválasztásában?

Természetesen! Ügyfélszolgálatunk készséggel segít bármilyen kérdésben, és szívesen ad tanácsot a megfelelő táplálékkiegészítő kiválasztásában.

Van lehetőség személyes átvételre?

Jelenleg nem kínálunk személyes átvételi lehetőséget, de folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink bővítésén.

Kaphatok értesítést az új termékekről és akciókról?

Igen, iratkozz fel hírlevelünkre, hogy értesítést kapj az új termékekről, különleges ajánlatokról és akciókról.

Hogyan használjam a vitaminokat a legjobb eredmény elérése érdekében?

Minden termékünk részletes használati útmutatót tartalmaz. Kérjük, figyelmesen olvasd el az ajánlott napi adagolást és egyéb utasításokat.